Check nadat je alles hebt bijgewerkt of de app nu wel werkt. Lukt het niet, ga dan naar Stap 2.
Soms kun je niet inloggen door je internetverbinding of andere instellingen. Je kunt proberen om:
Ga naar Stap 3 als de app nog steeds niet werkt.
Lukt het nog steeds niet nadat je de app opnieuw hebt geïnstalleerd? Neem dan even contact met ons op via Whatsapp.
Als je ons een screenshotje van de foutmelding via Whatsapp stuurt, kunnen wij kijken wat er mis gaat. Stuur je ook de tijd en de datum van de foutmelding mee?
We kunnen je nog beter helpen als je ook even checkt of je wel kunt inloggen bij Zorggebruik en de Berichtenbox van de overheid.
Het bestand dat je opstuurt moet aan een paar eisen voldoen:
Lukt het nog steeds niet?
Stuur je declaratie dan via MijnFBTO.
Krijg je via de mail een nota als pdf-bestand toegestuurd van je zorgverlener? Die kun je gemakkelijk toevoegen in de Zorg app:
De app opent hierna automatisch. Als je inlogt staat de nota in de app. Je kunt ‘m zo versturen.
Open de Zorg app. Tik op de 3 puntjes rechtsonder in je scherm en kies ‘Zorgpas’.
FBTO is een digitale verzekeraar. Daarom hebben we een digitale zorgpas. Je kunt ‘m gebruiken als je in het buitenland spoedeisende hulp nodig hebt. Wil je toch liever een pasje in je portemonnee? Dat regel je in MijnFBTO.
Yes, it is.
Restart the app to switch to English.