Meld je schade 24 uur per dag snel en makkelijk online in MijnFBTO. Je vult jouw gegevens in en kan meteen foto’s en documenten uploaden. Stuur alles in 1 keer naar ons toe. Laat met een duidelijke omschrijving weten wat precies beschadigd is. Dan kunnen we sneller je schade betalen.
Online schade melden biedt de volgende voordelen voor jou:
Een goede voorbereiding is het halve werk. Deze foto’s, documenten en formulieren kan je uploaden wanneer je je schade meldt:
Schade melden via WhatsApp of bellen kan ook. Je kunt hier contact opnemen met ons.
Bij een kapotte ruit of raam kun je gelijk met een schadehersteller contact opnemen:
Zodra je je schade online hebt gemeld kom je op het einde op een pagina met daarop je schadenummer. Deze begint met ‘QS’. Je krijgt daarna direct een mail met een bevestiging dat je schade is gemeld. Ook in deze mail vind je je schadenummer terug. Goed om te weten: neem je later contact op over je gemelde schade? Dan is het handig om je schadenummer bij de hand te hebben.
Schade gemeld? Je vindt alle updates over je schade terug in het overzicht van je schademeldingen in MijnFBTO.
Wil je weten hoe het nu zit met de schade die je gemeld hebt? Stuur dan een appje naar (06) 82 56 03 97. Of wil je nog belangrijke informatie delen bij je schade? Zoals een rekening, foto's of documenten? Dan kun je die ook appen naar (06) 82 56 03 97. We reageren van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
Lees meer over schade melden van je verzekering:
Heb je de FBTO Zorgverzekering? Lees meer over zorgkosten declareren. Heb je juridische hulp nodig? Meld je schade dan online bij Stichting Achmea Rechtsbijstand.
Heb je je schade gemeld? Dan gaan wij voor jou aan de slag. Lees wat wij doen.