Bij FBTO regel je je verzekeringen gewoon zelf. Je verzekering aanpassen, stoppen of je bankrekening veranderen? Dat doe je veilig en snel in MijnFBTO op het moment dat het jou uitkomt. Zorgnota's declareren of je zorgkosten en je eigen risico bekijken? Dat doe je in MijnZorggebruik.
Kom je er online niet uit? Dan zijn wij er voor je via chat of WhatsApp. Zo helpen wij je beter, veilig en sneller. We kunnen je bijvoorbeeld direct naar de juiste online pagina verwijzen. En dit lukt niet via de telefoon. Daarom kun je ons hiervoor niet meer bellen.
Je krijgt eerst antwoord van een virtuele assistent. Komen jullie er niet uit? Dan zit een collega voor je klaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
We zijn er van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
Deel geen persoonlijke en gevoelige informatie via WhatsApp. Lees meer over je privacy.
Online gemak staat bij FBTO voorop. Omdat onze klanten daar om vragen en er erg tevreden over zijn. Ook als je ons belt via (058) 234 56 78, verwijzen wij je naar een online oplossing. Voor sommige vragen staan onze collega’s telefonisch voor je klaar:
Bel de FBTO Alarmcentrale als je spoedeisende hulp nodig hebt. Bijvoorbeeld als je op vakantie bent. Je kunt 24/7 bellen met +31 (0)58 234 56 50
Via chat en WhatsApp zijn we van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur bereikbaar. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur. Je bereikt ons telefonisch op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Waar gaat je vraag over? | Openingstijden | Telefoonnummer |
Zorgdeclaratie | Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur | (058) 234 56 78 |
Juridische hulp | Maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur | (058) 297 22 22 |
Schade melden | Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 12.00 uur | (058) 234 56 78 |
Zorgbemiddeling | Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur | (058) 297 74 56 |
Tip: je hoeft lang niet altijd te bellen over je schade. Lees daarom hoe je schade gemakkelijk digitaal meldt en afhandelt.
Stuur je brief naar:
Postbus 318
8901 BC Leeuwarden
Sophialaan 50
8911 AE Leeuwarden
Ben je ergens niet tevreden over en wil je ons dit laten weten? Lees hoe je een klacht kunt melden en wat wij met je klacht doen.